Digitalni trendovi su u porastu i razvijaju se već neko vreme. Globalni prihodi od oglašavanja su u porastu i skočili su za 17% od 2018. godine, čineći 45% svih prihoda od oglašavanja globalno. MAGNA prognoza navodi da će se taj rast i dalje povećavati do 4,7% do kraja ove godine. Ako verujete da ste jedan od kreativnih digitalnih trendsetera ili smatrate sebe guruom tehnoloških trendova, pogledajte ove vrhunske digitalne trendove koji dolaze tokom 2020. godine.

Održivost životne sredine
Održivost životne sredine


Nešto što stvara talase širom sveta i to sa dobrim razlogom je održivost životne sredine u životu i kod proizvoda. Iako nas već ciljaju proizvodima i oglasima koji su usmereni na ponovno upotrebljive materijale, sigurno je da će taj trend vremenom biti još izraženiji. Od generatora vode iz vlage u vazduhu do aktuelnih veganskih okupljanja, bilo kakva tehnologija ili dizajn sa „zelenim“ pečatom privlačiće pažnju publike u budućnosti.

Veštačka inteligencija
Veštačka inteligencija

AI je već svakodnevna stvar u mnogim domaćinstvima zemalja prvog sveta i ljudi znaju i razumeju te koncepte. U izveštaju McKinsey Global Institute, upotreba AI poredi se sa parnom lokomotivom. Proizvođači grafičkih čipova NVIDIA i AMD razvijaju procese koji su usmereni ka ugrađenim AI tehnologijama, poboljšavajući korisničko iskustvo na televizorima, pametnim telefonima i kamerama.

VR i AR
AR i VR


Mada je virtuelna stvarnost danas u fokusu razvoja, pošto mnoge kompanije izbacuju VR komplete, poboljšana stvarnost se takođe polako uzdiže kako bi zauzela mesto na postolju u kreativnom dizajnu i tehnološkim trendovima. Tržišta mode i nosivih tehnologija omogućavaju veću upotrebu AR-a, nudeći potrošačima mogućnost vizualizacije svoj izgleda pre nego što ga isprobaju u stvarnosti. Iako je VR već napredovao u virtuelnim izložbenim salonima, on takođe pravi talase u poslovnom svetu, omogućavajući inženjerima da prikažu potpuno izgrađene zgrade u početnim fazama projekata.

Mobilne tehnologije i 5G
Mobile i 5G


Mobilno tržište je već neko vreme glavno u trendovima digitalnog kreativnog dizajna i tehnogija, a pojavom 5G snaga mobilnih uređaja nastaviće da raste. Očekujte da će oglašavanje dobiti kraću formu jer ljudi brže konzumiraju informacije i malo je verovatno da će vaše klasične jednominutne reklame moći da im zadrže pažnju.

Internet stvari
Internet stvari


Imati tehniku koja međusobno komunicira idealni je u učesnik u trci za tehnološke trendove 2020. godine. Povezani svet tehnologije znači pružanje vrednosti potrošačima, omogućavajući im da preuzmu kontrolu nad svojim uređajima bez obzira gde se nalaze. Čak i nešto sasvim jednostavno daje osećaj kontrole, poput pametnih brojila električne energije koje se mogu kontrolisati sa vašeg mobilnog telefona. Frižider koji vam javlja da vam nedostaje mleka i dodaje ga na vašu listu namirnica korisnicima odmah predstavlja vrednost u uštedi vremena i olakšavanju kupovine.

8K televizija
Uspon 8K televizora


Televizori postaju sve veći i veći, a s povećanjem veličine treba povećati i rezoluciju. Prema Creative Bloq, prosečna veličina ekrana trenutno u prodaji iznosi gotovo 50 inča. Jedino što u ovom trenutku sputava 8K su sadržaji. Iako se neki mogu i povećati na 8K, još uvek ih nema dovoljno da bi opravdali promenu fokusa na njih. Kako 2020. godina bude odmicala, ljudi će zahtevati više, cene će padati, a tržište će prigrliti upotrebu 8K televizora.


Bez obzira gde se pronalazite u digitalnim trendovima 2020. godine, biti učesnik evolucije uvek je nešto čemu treba vremena da se prilagodimo. Dalji razvoj nastaviće da raste kako se odmičemo od tradicionalnih tehnologija i idemo brže u budućnost. Pazite na najnovije kreativne i tehnološke trendove koje ćete otkriti tokom 2020.

Članak preuzet sa bloga 123RF.