Boje su sastavni deo komunikacije u svakoj industriji. One čine bitan aspekt podsvesne komunikacije u marketingu, štampi, PR-u i generalno kreativnoj industriji. Stoga je uvek dobro znati osnove teorije boja, koja je vodič za mešanje i kombinovanje boja.
Ne brinite, u ovom blogu nećemo ulaziti u sitna crevca i beskonačan niz objašnjenja i koncepata boja i njihovih značenja. Umesto toga, želimo da vas upoznamo sa grafikom umetnice Rhea Lelina Manglapus, koja je teoriju boja segmentisala u male, lako razumljive oblasti.
Neke od najzanimljivijih tačaka u ovom edukativnom videu uključuju osnovni pregled primarnih, sekundarnih i tercijarnih boja, hladne i tople nijanse na točku boja, razumevanje vrednosti i značaja monohromatičnosti boja. Pogledajte video ispod i zakoračite u raznobojni svet vizuelne komunikacije!
Photo: diyphotography
Rhea Lelina Manglapus: Kratka lekcija o teoriji boja
Zanimljivo je kako jednostavne boje mogu napraviti veliku razliku u svemu što radimo. Sada kada smo se ukratko upoznali sa teorijom boja, možete pokušati da se poigrate sa našom Color Matcher platformom i isprobate sve ovo u praksi besplatno.
Slobodno nam pošaljite svoje kreacije!
Komentariši